SCOP
Identificarea potențialului individual, a orientării vocaționale, a tiparelor de comportament și a stilurilor parentale, a potențialelor comportamente de risc pentru școlaritate și a comportamentelor necooperante la preșcolarii mici.
ACTIVITĂȚI
Alocarea unui psihoterapeut/consilier pentru unitatea de învățământ;
Susținerea de ateliere de dezvoltare personală pentru copii
Susținerea de workshop-uri pentru pedagogi și părinți;
Evaluarea psihologică a cadrelor didactice și potrivirea pe post.
BENEFICIARI
Copii între 3 și 15 ani cu vulnerabiliate familială, cu părinți plecați în străinătate, cu familie monoparentală în urma divorțului sau decesului, copii înfiați sau înfiabili.
Instituții psihopedagogice: creșe/grădinițe/școli/after-school-uri.
REZULTATE
> 1500 de copii care au beneficiat de suport psihologic și workshop-uri , cu vârste între 3 și 15 ani
PERIOADĂ DE DESFĂȘURARE
2015-