Sari la conținut
For Healthy Companies
For Healthy Companies
DESPRE NOI
SERVICII
ECHIPA
ARTICOLE
CONTACT
Comunicarea asertivă la locul de muncă
Psiholog Cristina Baldovin
Așa cum știm cu toții, comunicarea este un factor cheie pentru o companie sănătoasă și pentru o cultură organizațională puternică, bazată pe transparență, încredere și sănătate emoțională a angajaților. O comunicare eficientă atât pe verticală, între diferite niveluri ierarhice, cât și pe orizontală, la același nivel, între linii de business și între departamente diferite, are [...]
Citește mai mult >
Cele mai frecvente situații dificile cu care se confruntă angajații la locul de muncă
Psiholog Oana Dumitru
Ne petrecem cea mai mare parte din zi la locul de muncă. În acest context, locul de muncă reprezintă atât o sursă de obținere a satisfacției, cât și o sursă de stres. Știți care sunt cele mai frecvente situații cu care se confruntă angajații dumneavoastră? Am discutat cu câteva persoane care lucrează în mediul privat [...]
Citește mai mult >
Distanțarea socială – oportunitate sau piedică în comunicarea umană?
Psiholog Oana Dumitru
Începând de anul trecut, ce era o tendință timidă a devenit brusc o soluție – lucrul de acasă sau telemunca. O parte din companiile din piață promovau munca de acasă, cu o frecvență redusă – de la o zi pe lună, la câteva zile din săptămână – ca un beneficiu oferit angajaților, care astfel puteau [...]
Citește mai mult >
Biroul de acasă – invazia muncii în spațiul personal și provocările echilibrului muncă-familie-viață
Psiholog Cristina Baldovin
Încă înainte de perioada pandemiei, lucrul de acasă, măcar pentru câteva zile pe săptămână, părea un proces plin de promisiuni, fie din cauza evitării traficului, fie pentru a echilibra raportul muncă- familie, fie pur și simplu pentru o calitate mai bună a vieții. Mai ales dacă era pentru o perioadă scurtă de timp și dacă [...]
Citește mai mult >
Și companiile se îmbolnăvesc, nu-i așa?
Psiholog Sinziana Codruta Bejenaru
Da, sigur că și companiile se îmbolnăvesc, avem chiar și un termen special pentru fenomenul acesta, se numește „psihopatologia companiilor”. Sănătatea este un obiectiv care se potrivește și organizațiilor, și da, dacă sunteți manager, ar trebui să vă îngrijoreze tot ce ține de acest aspect al sănătății organizaționale, pentru că orice problemă „gravă și extinsă” [...]
Citește mai mult >