RESTART SAFE

Parteneriat Happy Minds – Spitalul de Psihiatrie „Prof. Dr. Alexandru Obregia”


Realizarea de activități terapeutice, educaționale și de suport pentru adolescenți, părinți și personal medical

ÎNSCRIERe ACTIVITĂȚI 2025

Formular înscriere pentru activități terapeutice, educaționale și de suport pentru adolescenți și părinți.

Nume Părinte(Required)
Nume Copil(Required)

Săptămâna 1: 3–7 noiembrie

Semnificație simbolică: Claritate – Înțelegere
Tema: Ce se întâmplă cu mine? – Înțelegerea adicției și a mecanismelor sale

ÎNSCRIERe

Luni 3.11.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Psihoeducație despre dependență – funcționarea creierului plăcerii.
2. Exerciții senzoriale și de ancorare – recunoașterea semnalelor fizice.

Marți 4.11.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 5.11.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 7.11.2025
15.00–17.00

Copii 10–14 ani – trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 2: 10–14 noiembrie

Semnificație simbolică: Reconectare – Identitate
Tema: Eu, dincolo de dependență – Reconstruirea identității și a stimei de sine

ÎNSCRIERe

Luni 10.11.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Activități de autocunoaștere – desen și reflecție personală.
2. Cultivarea emoțiilor pozitive și a stimei de sine.

Marți 11.11.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 12.11.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 14.11.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 3: 17–21 noiembrie

Semnificație simbolică: Energie – Alegere
Tema: De la impuls la alegere – Autocontrol și gestionarea tentației

ÎNSCRIERe

Luni 17.11.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Identificarea impulsurilor și antrenarea pauzei conștiente.
2. Exercițiu practic: „Semaforul emoțional”.

Marți 18.11.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 19.11.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 21.11.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 4: 24–28 noiembrie

Semnificație simbolică: Acceptare – Liniște
Tema: Fuga de emoții – Învaț să stau cu ce simt

ÎNSCRIERe

Luni 24.11.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Recunoașterea emoțiilor dificile (frică, rușine, tristețe).
2. Activitate grafică: desenarea „emoției ascunse”.

Marți 25.11.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 26.11.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 28.11.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 5: 1–5 decembrie

Semnificație simbolică: Încredere – Vindecare
Tema: Relații care vindecă – Încredere, siguranță, apartenență

ÎNSCRIERe

Luni 1.12.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Jocuri de cooperare și încredere reciprocă.
2. Identificarea persoanelor din „cercul meu de siguranță”.

Marți 4.12.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 3.12.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 5.12.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 6: 8–12 decembrie

Semnificație simbolică: Prevenție – Echilibru
Tema: Când apare tentația – Prevenirea recăderii și menținerea echilibrului

ÎNSCRIERe

Luni 8.12.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Exercițiu: „Ce fac când simt nevoia să scap”.
2. Crearea „cutiei resurselor mele” – obiecte calmante și sigure.

Marți 9.12.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 10.12.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 12.12.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

Săptămâna 7: 15–20 decembrie

Semnificație simbolică: Reflecție – Recunoștință
Tema: Recunoștință și speranță – Încheiere și proiecție spre viitor

ÎNSCRIERe

Luni 15.12.2025
15.00–17.00

Copii (10–14 ani):
1. Colaj vizual al echilibrului personal.
2. Jurnal de recunoștință: ce am învățat și păstrez cu mine.

Marți 16.12.2025
15.00–17.00

Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.

Miercuri 17.12.2025
15.00–17.00

Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).

Vineri 19.12.2025
15.00–17.00

Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).