ÎNSCRIERe ACTIVITĂȚI 2025
Formular înscriere pentru activități terapeutice, educaționale și de suport pentru adolescenți și părinți.
Săptămâna 1: 3–7 noiembrie
Semnificație simbolică: Claritate – Înțelegere
Tema: Ce se întâmplă cu mine? – Înțelegerea adicției și a mecanismelor sale
Luni 3.11.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Psihoeducație despre dependență – funcționarea creierului plăcerii.
2. Exerciții senzoriale și de ancorare – recunoașterea semnalelor fizice.
Marți 4.11.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 5.11.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 7.11.2025
15.00–17.00
Copii 10–14 ani – trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 2: 10–14 noiembrie
Semnificație simbolică: Reconectare – Identitate
Tema: Eu, dincolo de dependență – Reconstruirea identității și a stimei de sine
Luni 10.11.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Activități de autocunoaștere – desen și reflecție personală.
2. Cultivarea emoțiilor pozitive și a stimei de sine.
Marți 11.11.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 12.11.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 14.11.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 3: 17–21 noiembrie
Semnificație simbolică: Energie – Alegere
Tema: De la impuls la alegere – Autocontrol și gestionarea tentației
Luni 17.11.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Identificarea impulsurilor și antrenarea pauzei conștiente.
2. Exercițiu practic: „Semaforul emoțional”.
Marți 18.11.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 19.11.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 21.11.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 4: 24–28 noiembrie
Semnificație simbolică: Acceptare – Liniște
Tema: Fuga de emoții – Învaț să stau cu ce simt
Luni 24.11.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Recunoașterea emoțiilor dificile (frică, rușine, tristețe).
2. Activitate grafică: desenarea „emoției ascunse”.
Marți 25.11.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 26.11.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 28.11.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 5: 1–5 decembrie
Semnificație simbolică: Încredere – Vindecare
Tema: Relații care vindecă – Încredere, siguranță, apartenență
Luni 1.12.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Jocuri de cooperare și încredere reciprocă.
2. Identificarea persoanelor din „cercul meu de siguranță”.
Marți 4.12.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 3.12.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 5.12.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 6: 8–12 decembrie
Semnificație simbolică: Prevenție – Echilibru
Tema: Când apare tentația – Prevenirea recăderii și menținerea echilibrului
Luni 8.12.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Exercițiu: „Ce fac când simt nevoia să scap”.
2. Crearea „cutiei resurselor mele” – obiecte calmante și sigure.
Marți 9.12.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 10.12.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 12.12.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).
Săptămâna 7: 15–20 decembrie
Semnificație simbolică: Reflecție – Recunoștință
Tema: Recunoștință și speranță – Încheiere și proiecție spre viitor
Luni 15.12.2025
15.00–17.00
Copii (10–14 ani):
1. Colaj vizual al echilibrului personal.
2. Jurnal de recunoștință: ce am învățat și păstrez cu mine.
Marți 16.12.2025
15.00–17.00
Adolescenți (15–18 ani):
1. Activități de reflecție, mindfulness și autoobservare.
2. Discuții ghidate și exerciții de autocontrol.
Miercuri 17.12.2025
15.00–17.00
Părinți:
1. Exerciții de comunicare empatică și sprijin emoțional.
2. Tematică adaptată săptămânii (validare, calm, sprijin).
Vineri 19.12.2025
15.00–17.00
Trainer teatral:
1. Activități de expresie corporală, improvizație și conștientizare.
2. Tematică în armonie cu săptămâna (echilibru, emoție, exprimare).

