Campania BRAVE TOGETHER derulată de Maybelline New York, 2023

Peste 7000 de tineri din România au beneficiat de campania BRAVE TOGETHER derulată de Maybelline New York în parteneriat cu depreHUB, în luna octombrie 2023

Peste 1.000 de tineri din România au beneficiat în perioada 01 – 31 octombrie 2023 de suport psiho – emoțional gratuit, cursuri de psihoeducație, teste pentru depresie și anxietate, dar și sesiuni de terapie gratuită, prin intermediul campaniei mondiale Brave Together.

Anul acesta, tema campaniei a fost #BraveTalk și s-a adresat tinerilor aparținători, celor care au prieteni, colegi sau persoane dragi care se confruntă cu dificultăți emoționale.

Prin intermediul campaniei Brave Together 2023:

Peste 100 de tineri au participat la 4 cursuri #BraveTalk: 2 cursuri offline, susținute la Biblioteca Centrală a Universității Politehnica București, cu sprijinul Asociației Studenților din Universitatea Politehnica București (ASPOLI) și 2 cursuri online. Programul #BraveTalk a fost susținut de psihologii depreHUB cu scopul de a le oferi tinerilor instrumentele necesare pentru susținerea persoanele din jurul lor care experimentează anxietate sau depresie.

Participanții la cursuri au primit instrumentele și informațiile necesare pentru a recunoaște problemele de sănătate mintală, pentru a oferi sprijin colegilor sau prietenilor care ar putea avea dificultăți emoționale și pentru a-i ajuta să se conecteze cu serviciile de îngrijire. Cursurile au fost create cu un cadru memorabil și au inclus jocuri de rol bazate pe „Cei 5 Pași B.R.A.V.E.”, utili pentru a permite oricui să-și amintească cum să înceapă conversația cu un prieten.

Peste 500 de persoane au primit suport psiho – emoțional gratuit pe linia de helpline 0374.456.420;
125 de sesiuni de terapie gratuită au fost susținute pentru tineri cu anxietate, depresie sau alte tulburări emoționale;
Peste 6000 de persoane au accesat testele de anxietate și depresie și resursele de psihoeducație de pe pagina programului.
Scopul campaniei de anul acesta și a cursurilor #BraveTalk a fost de a crea o cultură în care tinerii să se simtă ascultați și îngrijiți:

“Când vine vorba de sănătate mintală, cu toții jucăm un rol esențial în sprijinirea și îngrijirea persoanelor apropiate care trec prin momente dificile. Este important să fim conștienți de semnele și simptomele depresiei și anxietății și să creăm un mediu în care persoana să se simtă în siguranță să vorbească despre ceea ce simte. Să nu uităm că prevenirea și gestionarea depresiei și anxietății necesită o abordare holistică, care să implice atât suportul din partea persoanelor apropiate, cât și intervențiile profesionale. Prin crearea unei rețele de susținere și prin încurajarea relaționării și comunicării deschise, putem contribui semnificativ la îmbunătățirea stării de sănătate mintală a comunității noastre”, a declarat Yolanda Crețescu, fondator depreHUB.

„La Maybelline credem că sănătatea mentală este sănătate, dar știm că atunci când oamenii au probleme, se întorc prima dată către cei în care au încredere. Am creat un program care pune suportul individual pentru sănătatea mentală în mâinile tuturor. Cu Brave Talk, credem că mai multe persoane se vor simți ascultate, susținute și conștiente de resursele disponibile pentru ei. Credem cu pasiune că nimeni nu ar trebui să lupte singur”, a declarat Trisha Ayyagari, Președintele Global al Brandului Maybelline New York.

#BraveTalk face parte din campania mondială Brave Together a mărcii Maybelline New York, lansată în 2020, în parteneriat cu organizații non-profit din domeniul sănătății mentale din întreaga lume. Scopul campaniei este de a contribui la destigmatizarea anxietății și depresiei și de a face suportul individual accesibil pentru orice tânăr. Brave Together este dedicat să ajungă la 1 milion de oameni cu suport individual și să doneze 10 milioane de dolari pentru cauze legate de sănătatea mentală până în 2025.